60 st chokladmuffins!!! :D

60 st chokladmuffins!!! :D

Nu har jag varit jätteduktig och bakat 60 st chokladmuffins till avslutningen på tablån imorrn! ^^ :) Och de ser ut som att de blev bra till och med!! :D

Det var ett tag sedan jag bakade chokladmuffins...but I still got it!!! ;P Det är ju så gott med chokladmuffins verkligen, det är bara det att man ska både hinna och orka baka dom...vilket man inte alltid gör!! ;P

Näe, nu ska jag ta igen mig en stund tror jag! :P Det är lite jobbigt att baka 60 chokladmuffins må ni tro! Jag ska nog ta och kolla på "Die Hard 3: Hämningslöst" <3 nu!!

Ciao så länge!! :D

Ps. Kl: 21.00 ikväll tänder Sverige ett ljus för Engla! Va med och gör det ni me vetja! Det ska iaf vi!  :) ds.

Kommentarer
Postat av: Eluään

Älska chokladmuffins!

2008-04-14 @ 20:32:48
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Helge

godaste jag har ätit på länge ;D

2008-04-15 @ 19:43:51
URL: http://helgur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0