Bra väder för en uteritt! :)

Idag red jag i karlsbyskogarna. Det var bra värder, bättre än förra veckan helt klart! Vi tog en galopp, det var hur härligt som helst!! ^^ Jag red med Susanne (Zacks ägare) idag, hon kom precis när jag tog in Tuffi och hon frågade om jag ville ha sällskap. Jag sa att det vore trevligt (Jag kan ju inte gärna säga nej heller, det skulle inte varit så juste!). Det gick jättebra, både Zack och Tuffi var relativt pigga idag! :)

Candy gnäggade som vanligt innna vi ens hade gått! X) Söt e va hon e!! ^^ Det va synd att felicia inte junde rida idag, hon kommer nog inte att kunna rida på ett tag heller tror jag. JÄVLA MOPEDISTER!!!! Han hade fan inge o göra på en PROMENAD OCH CYKELBANA från början!! Redan där gjorde han ju fel!!! Skit oxå!!

Näe, nu ska jag gå och göra mig iordning för jag ska på bio med bror min och Lisa! :D Spiderwick ska vi på. :D Fick ett mess från Lisa imorse, hon frågade om jag ville gå på den och det ville jag väldigt gärna!

Måste dra nu, kommer sen!
Ciao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0