Ett kort sista inlägg bara! ;P

Jag sa ju det! Sarah är inte död!! :D Jag blev ännu gladare när jag fick det bekräftat! (Prison Break pratar jag om! ;P) Ville bara säga det också att det var ett asbra avsnitt igår, och att jag hatar att det inte fortsätter förren i höst!! Fast så besviken blev jag ändå inte...jag har ju fortfarande LOST ett tag till så jag klarar mig nog! ;D

Jag såg Shakespeare In Love förrut, och jag har sett den ett antal gånger förrut. Den är fortfarande väldigt bra! :) <3


BraBraBraBraBra!! :D

Jag är typ klar med Naturen. jag lämnar in den imorrn för att jag vill kolla igenom den först! ;P

Jag ska nog ta och skriva ner vad jag ska säga imorrn på engelskan, det är nog lika bra. Det kommer inte att bli så långt och jag känner på mig att det kommer att gå sämst...Jag kommer alldrig att kunna prata så länge som de andra gjorde!! =S

Angående mitt halsont så håller det i sig tyvärr... =(...Jag kan inte säga att det har blivit överdrivet bättre, men lite kanske..det går sakta men säkert framåt (eller va man nu ska säga! ;P)


Nu säger jag gonatt till er, jag orkar inte skriva något mer inlägg här idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0