Grattis till alla födelsedagsbarn! :D

Det är många som fyller nu har jag kommit på...eller nja..kanske inte så överdrivet många.. ;P Men Fredrik fyller 17 år idag så ett STORT GRATTIS till honom! :D Vickis fyller också år om ett par dagar! Kan det vara 20 hon fyller...? Jag tror det! Shit va tiden går fort då, men ett STORT GRATTIS till henne med! :D Min moster fyller år imorrn och jag tror bestämt att hon fyller 29, me jag vet inte...ärligt talat så har jag svårt att hålla reda på hur mycket alla fyller osv...Någon annan som fyller imorrn med är ju The King himself, jag vet inte hur många år han fyller men det kan ju knappas vara 25! XP In his dreams säger jag bara! Jag säger väl STORT GRATTIS till båda två samtidigt här då då! :D

Lite fuskigt är det ändå att fylla på samma dag som Kungen, man blir ju flaggad av hela det svenska folket! Detsamma gäller att ha namnsdag på samma dag som någon utav kungligheterna! Vickis har det bl.a.! ;)

Något som jag anser är coolare än att min moster fyller på samma dag som Kungen är att min farmor fyller på samma dag som Lill-babs! ;) De fyller inte bara på samma dag, de är födda samma år också, så de är lika gamla med andra ord! ;P Det skulle inte förvåna mig om de var födda ingefär samma tid på dygnet heller..hehe.. X)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0