Jag får inte glömma det jag skulle komma ihåg att jag inte fick glömma!! XP

Det är lika bra att jag skriver det nu så att jag inte glömmer det jag skulle komma ihåg att jag inte fick glömma, för annars glömmer jag det säkert och då blir det inte bra! X)

Imorrn ska jag först träffa Sara vid hennes skåp kl.11.10 (ca) och sen....och sen..öhh..joo, och sen ska vi prata om när vi ska åka till stallet imorrn! Vi ska nämligen stå i kafeterian då, eftersom det är den bästa gruppen evers tur att ha hand om den den här veckan!! ^^  :)

image3 Världens sötaste!! Det här är äkta kärlek det!! <3
Pelle...we all miss you honey!!! <3

Kommentarer
Postat av: Helge

asså den bilden.. jag får tårar i ögonen varje gång jag ser den :')

2008-04-15 @ 19:45:01
URL: http://helgur.blogg.se
Postat av: Eluään

Åh, jag vill också till stallet och mysa med en häst.

2008-04-15 @ 20:49:16
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0