Jobbigaste natten på ganska länge!

Jag hade ingen rolig natt i natt precis. Jag halvsov typ genom hela och jag hade så ont i hela kroppen att jag knappt kunde röra mig! Jag kollade på klockan en gång, och då var den 05.30 typ! Jag yrade ganska mycket också och drömde även sådana där cp drömmar som t.ex. att man faller över en klippkant eller något. Jag svettades också, sådär som man gör när man har feber, så jag har säkert det med det kändes lite som det! Halsen gör ont, ondare än igårkväll, den är något tjockare också och jag har börjat att nysa med... =( =/

Alla (i princip) frågar mig vart jag har ont...mitt svar är lite varstans. Om jag ska vara mer specifik så kan jag väl ta och känna efter och skriva här i bloggen vart jag har ont. Jag har ont i båda underarmarna, ryggen, axlarna, nacken, svanken (i vissa lägen), armarna generellt, lite i huvudet (kommer och går), höften (den sidan jag hamnade på nån utav gångerna, den sidan som blödde litet) och benen (endast lite ömma). Så för att summera detta så har jag alltså ont lite varstans!

Jag blev helt plötsligt så sugen på godis. Jag köpte en del igår så jag ska nog ta och lägga mig framför TV:n en stund, med min godispåse! :)

På tal om godis föresten...en av mina alla de där konstiga drömmarna handlade om Non Stop, jag typ drömde att jag fick en jättestor (alltså verkligen megastor) påse med Non Stop, vilket ifs var en ganska bra dröm, men det fanns konstiga inslag i den med...för det första så tror jag att jag var någonstans i underjorden (jag kommer ihåg en rulltrappa som åkte ner) och för det andra så var det på en restaurang eller ett café av nåt slag som jag och någon mer fick varsin påse...
    

Det måste ha varit den sista drömmen jag drömde innan jag vaknade, för det är oftast bara dom som man kommer ihåg! :P

Det är gött att jag har sovmorgon imorrn, och jag hoppas att jag är frisk nog att pallra mig iväg till skolan, det är ju trots allt endast 2 lektioner imorrn...

Jag är helt slut! Jag ska nog ta och gå och lägga mig och kolla på Gladiator tror jag bestämt, och äta lite godis såklart! :)

Ha det! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vadå "påtal om godis". Du hade ju inte talat något om godis innan?:D

2008-04-27 @ 19:17:10
Postat av: Elin

Det var jag som kommenterade, glömde bloggadressen!

2008-04-27 @ 19:17:34
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0