Kafeteriatjänst och fysikplugg! XP

Idag stod jag och Sara i stallets kafeteria! Det kom inte överdrivet många kunder men det var inte helt tomt heller...lagom mycket alltså! ^^

När det inte var några kunder passade Sara på att öva inför hennes prov i fysik B som hon har imorrn! :P Och medans hon gjorde det så var jag flitig med kameran och tog kort på henne när hon övade! XD Jag tog kort i hennes pärm och block me! :P Hihi det va kul! XP

image10
Sara älskar verkligen fysik B!! (NOT) XD

Jag är glad över att jag valde att gå samhäll alltså! Jag vill inte hålla på med sådana där jobbiga (och väldigt avancerade!) saker. Men jag saknar att ha Ion...Han är helt klart den bästa läraren på skolan!! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0