Kort skoldag idag! :P

Idag hade man bara en enda lektion (som var dubbeltimme, men det är fortfarande bara ett ämne! :P) då då, engelska. Jag kan ju säga att jag var så himmla trött efter gårdagen att jag nästan somnade på lektionen! :P Men sen när jag kom hem så bestämde jag mig för att åka ut till Råsnäss och springa, för att vakna till lite. Jag får liksom inte somna (vilket jag kommer att göra ändå) eftersom jag har filosofin tills imorrn och engeskan till på fredag! =/

Jag är faktiskt lite stolt över mig själv att jag åkte ut och sprang..mm..Men det hade varit roligare om någon hade följt med mig för jag börja tycka att det var rätt jobbigt ganska så snart! ;P Jag sprang bara till stugan idag, eftersom jag har andra saker att göra också. Sedan så kände jag också att jag inte orkade, mina ben värkte och det var sjukt varmt! Fats det gjorde ju inget, men det blir jobbigare att springa när det är varmt! :P

Jag har förresten fått hem en av Tim Burtons kortfilmer, Vincent heter den. Janey sa att den va bra så jag litar på henne! ^^ :)

Tim Burtons kortfilm "Vincent"! :)

Näe, nu måste jag nog ta tag i filosofin, tyvärr får man väl säga! Det är inget man ser fram emot direkt. jag fattar inte hur jag ska kunna göra frågor till en text som jag inte fattar (ingen fattar vad uppgiften överhuvudtaget!)...det går ju liksom inte...men..jaja, man får väl försöka då! Man kan ju inte göra mer än sitt bästa i den situationen amn befinner sig i just då! ;P

ses!

Kommentarer
Postat av: Johanna WP

Sugen på en ny & vårig design? Det enda du behöver göra är att kommentera det här inlägget, så är du med i utlottningen: esw.blogg.se/1208806518_vrdesign.html

2008-04-23 @ 12:26:46
URL: http://ilky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0