Motionera i råsnäss va skönt! ^^

Idag har jag varit väldigt duktig. Jag var först ute och sprang med Sara i råsnäss, väldigt trevligt var det. Det går mycket bättre när man springer med någon för då tänker man inte så mycket på att man är trött osv..det känns som man orkar mer på nått sätt! :) Och vi har ganska mycket att prata om med! Trevligt Trevligt!! :D ^^

Sedan när jag kom hem satte jag mig vid datorn ett slag, då skrev Elin till mig på msn :) och frågade om jag hade lust att gå ut och gå. Så jag gick med Elin i råsnäss och vi hade oxå väldans trevligt! :D Elin fotograferade till sitt slutprojekt i median och fina kort blev det minsann!! Vi var modiga och gick ut på stenarna i vattnet. Vi gick en bra bit ut, och utan att ramla i dessutom! XP :D

Sen när jag kom hem därifrån så skulle mamma och Marcus ut dit och springa och de frågade om jag skulle me....Jag tänkte först att jag inte orkade för jag var väldigt trött...Men jag följde med mamma och Marcus till råsnäss...fast jag gick en väldigt väldigt kort sväng! ;P De sprang inte så långt..och det var ju tur för mej!!

Så man kan ju säga att jag har fått min friska luft idag iaf och jag kan nog vara helt säker på att jag har träningsverk i benen imorrn, men det gör absolut ingenting. Träningsverk är en ganska bra verk för då betyder det att man har rört på sej!! :D

Nu ska jag ta igen mej och äta kvällsmat för att sedan göra mig redo för sängen! Duscha ska jag också göra! ;P
Tack för en helskön dag allihopa! :D
See ya! Puss! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Duktigt av dig att vara så spurtig idag minsann!

2008-04-22 @ 21:56:15
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0