Neeeeeejjjjj!!!! Han tog kameran igen! =/

min kära morbror var här förut och hämtade kameran... =/ Han sa att jag skulle få tillbaka den ikväll, men så har han sagt förrut och då fick jag inte tillbaka den på flera veckor typ... :( Men aja, nån gång borde jag ju få tillbaka den! :P Visserligen är det inte min kamera, men han har sagt att vi får ha den för han använder den inte så mycket.

Asså, problemet är att han gör ju inte det...han använder den inte så mycket (typ knappt alls) men när han väl har den då tar det typ hundra år innan man får tillbaka den, och jag använder den ganska mycket när jag väl har den! Det ska ändå bli intressant att se om jag verkligen får tillbaka den idag eller inte...det lär märkas!

Jag kan ju säga så här: Om jag får tillbaka den idag så har det skett ett mirakel, men om jag inte får den idag så lovar jag att skriva när jag får den...så får vi se hur lång tid det tar den här gången!! ;P

Näe, nu ska jag ta och kolla på lite film och sedan tror jag att jag ska se på "Lyxfällan"! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0