Nice väder=så gött! :D

Idag var jag uppe i karlsby och red på Tuffi. :) Sara följde med också så vi tog med oss Candy med! Det är så tråkigt att vara ensam så det var väldigt bra och och mycket trevligt att du följde med Sara! ^^ Den här gången hade vi tur med vädret också, det var jättefint och soligt! :D

image26  image28
Candy käkar hö! ^^                                                                 Tuffi på vintern! :P

Candy var väldigt pigg idag, det var hon som gick ut och gick med oss och inte tvärtom! ;P Tuffi var varken för pigg eller för trött, hon va normal! :P Jag tog en galopp, det var rätt skönt faktiskt. :) Men på vägen hem så kände jag att jag fick lite ont i ryggen (det är med all sannolikhet från händelsen igår! :P) så jag hoppade av och jag och Sara bytte plats, så hon fick skritta och trava lite en bit på Tuffi och jag gick (eller candy gick med mig) med Candy en liten bit. Efter att ha gått ett tag kändes det bättre så då bytte vi tillbaka. =)

image24  image25
Vi hade sällskap av denna lilla söta                  Hon tyckte om att bli kliad! :P
 krabat i stallet! :)   


Jag känner att jag är helt mör i hela kroppen idag, jag är jättetrött och har lite ont lite varstans. Men så är det, jag överlever nog! hehe. :P

Ska nog käka nått nu, är rätt hungrig..och jag ska nog vila lite med tror jag!

ses! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Söt kissemiss!

2008-04-26 @ 21:47:07
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0