Onödiga delar och Heartbreak Hotel! :)

Tänk va bra det vore om man var precis som Rayman. Han har, om man tänker efter, bara de viktigaste delarna. Man skull slippa att ha ont i halsen, bryta ben, armar och nacke och man skulle kunna ge någon (om man vill, om man verkligen hatar den eller om man bara vill ha det lite roligt) en rak höger från ett ganska så långt håll...man skulle ju samtidigt, när man ändå är igång, kunna skylla ifrån sig på någon annan! XP


Spelet är bland de roligaste! :)

Jag fick en sån himla lust att kolla på Heartbreak Hotel så jag tar och gör det! Ska käka något också eftersom jag inte åt något i skolan pga olika anledningar, jag har ont i halsen och har jobbigt med att svälja, jag var inte hungrig för att jag hade ätit frukost precis..typ..och sedan för att jag inte ville ha tacos, speciellt inte skolans! Den enda tacos jag äter är Janes, den är supergod!!^^


Bra film!  :)


Vi ses sen!  ;)

Kommentarer
Postat av: Jane

Min tacos äger!!!
Hemligheten är rätt krydda och grapejuice. :D
Då blir den inte sådär äckligt torr och vattning och smaklös som skolans..

2008-04-28 @ 18:24:54
URL: http://janey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0