Prison Break ikväll=Weeiii!

Ikväll är det äntligen Prison Break <3, det var en vecka sedan sist och ni kan ju bara gissa hur länge jag har fått vänta!! Jag får försöka hålla mig vaken tills dess, vilket kanske inte är så lätt eftersom jag är helt slut efter att ha gått uppför trappan till övervåningen och mitt rum.

Min hals är värre än förut när jag var i skolan, den är typ tjock och så har slemmet börjat att komma sakta men säkert... =/ Jag hoppas dock på att bli frisk till imorrn..Det kanske inte är sådär jättetroligt att jag blir det, men hoppas kan man ju alltid!

Jag ska nog ta och kolla in American Idol som börjar typ nu eller nåt, på det viset håller jag mig vaken till klockan 22.00 då PB <3 börjar! Jag vet att det är ganska sent osv, men ikväll gör det inte så mycket eftersom jag har sovmorgon till 10.20 imorrn! Gött värre! :D

Jag säger nog gonatt till er alla nu, jag kommer inte att orka med att skriva något mer idag!
Gonatt, puss hej! <3

Kommentarer
Postat av: Helgur

usch.. krya på dig!

2008-04-28 @ 22:06:22
URL: http://helgur.blogg.se
Postat av: Elin

SVAR: Haha, nej det visste jag inte att det fanns. Men nu när du säger det så kom jag på att jag faktiskt har vetat att det fanns det.. Bäst att jag går in på fronter och kollar då :) Vad gjorde ni i skolan idag? Var alla där utom jag?:D

2008-04-29 @ 14:10:07
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0