Roligt, roligare, roligast! XP

Två kossor stod och betade på en åker!
då sa den ena kossan,
-MU!
Då sa den andra kossan tillbaks
-Asså shit jag tänkte precis säga samma sak! :O


LÄS DEN !! DET ÄR INTE DEN NI TROR!! ;P
Två tomater var ute och gick,då skulle dom gå över en väg.
Då kom det en bil som körde mot dom men då hoppade ena tomaten över bilen och då sa den andra tomaten
-Men va fan nu förstörde du ju hela skämtet!


Ett fotbollslag hade förlorat med 7-0.
Efter matchen gick tränaren fram till dommarn och sa
-Vilken suverän match!
-Tycker du? sa dommarn tillbaks
och då sa tränaren
-Jaa du skulle sett den!!!


Pojken till pappan
-Jag ska gifta mej med farmor när jag blir stor!
-Men det kan du ju inte göra det är ju min mamma? sa pappan tbx.
Då svarade pojken tillbaks,
-Ja men du är ju gift med min mamma?


- Snälla syster, jag kan inta sova. snälla, ge mig en sömntablett.
- Nej, du får vänta tills nattsköterskan kommer.
- När kommer hon då?
- Klockan tio.
- Jaha, då får jag väl hålla mig vaken till dess!



Anna till sin mamma
-Mamma, våra grannar är fattiga!
-Jasså, vrf tror du det då? svarade mamman tillbaks.
-Jo för att det vart ett jävla liv när en av ungarna svalde en krona!


Hos frisören: -Ska jag kamma bena?
- Nej, det behövs inte, jag har inte så mycket hår där.



Hahaha XD (De är från Jullans bdb! Tyckte de var rät bra faktiskt! ^^)



Mobilabbonemangförsäljaren till en person
- Vad ringer du med?
Personen till Mobilabbonemangförsäljaren
- Telefonen.


Några svenska ord som betyder något helt annat på engelska:
- and
- bra
- slut

Haha XP asså tänk om nån från England lr från nåt annat eneglsktalande land ser på en svensk film (typ Bergman-film) och det står slut i slutet av filmen!! Undra vad den skulle tänka då! XP

Samma sak gäller ju ordet "bra", om nån är på semester här i Sverige lr vad som helst så kanske den hör hur folk säger "bra" väldigt ofta, in public och allt! Haha... va confusing!! ;P

"Åh, kolla mamma...en and!" ;P




Näe nu ska jag ta och kolla lite på TV!

Pusshej! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0