Slutprojektsplanering i media, engelska och Sven!

Sitter i skolan och har media. Har varit duktig och skrivit klart mitt syfte och avgränsning och planering till mitt slutprojekt! ^^ Jag ska göra en reklamaffisch till årets riksläger i Hestra, småland. Jag ska även göra en informationsfolder till lägret där det kommer att stå vad det kostar och vad man kan göra för olika aktiviteter där osv. Mmm...det blir nog bra det där tror jag! ^^ :D

Jag har också lämnat in min engelska i Marcus fack, så då var man klar med det me!! Bara att berätta för resten av engelskagruppen vad man har gjort för något, inget ansträngande precis. :P Det känns bara så bra att vara färdig med det! :D

Jag skrev ut engelskan i skolan. När jag hade gjort det så gick jag bort till Sven och frågade om han hade en häftapparat. Det fanns en på Anettes plats, fast den var typ tom så då fick jag låna Evas. Den var helt cp, det gick inge vidare och Sven sa att jag var för svag, så då gav jag det hela till honom så att han fick testa. Det gick ju bra också...eller inte!!

Sven: "Men..det funkar ju inte..vad är det här?!"
Jag: "Du är för svag Sven!" XD
Sven: "Det är jag inte alls det...och akta dig..betygen är inte satta än!!" ;P
Jag: "Hehe...går det bra?"
Sven: "Vad är det här...är det nåt fel på din häftapparat Eva?!"
Eva: "Va? Pratar du med mig?"
Sven: "Ja, det gör jag..."
Eva: "Jaa, den är jättekonstig...man får verkligen ta i med våld för att det ska fungera!"

Sven tog Eva på allvar och lade engelskan på bordet och satte häftapparaten på plats, sen sträckte han upp armen och dunkade sedan det hårdaste han kunde på häftapparaten! XP Det blev en jävla smäll, men det funkade! XD =)

Sven: "Nu måste jag få se vad du har gjort!"
Jag: "Jaha..ok.."
Sven: "Vem har du i engelska?"
Jag: "Marcus Lindén"
Sven: "Jaha...Marcus Lindén (eneglsk accent)"
Jag: "Jaa..precis! :)"
Sven: "På tal om honom...det blir allt mindre lärare här på skolan! XD XP"
Jag: "Du..det där kallas mobbning! =P"
Eva: "Ja, det gör det!"
Sven: "Näe det gör det inte alls! XP"

Fatta att han är som han är ibland, rätt rolig men ändå en aning jobbig! ;P

Nu ska jag nog snart ta och åka hem..har inte så mkt att göra för tillfället, vilket kanske märks på detta inlägg som jag sitter och skriver på lektionstid!..Ska kanske kolla lite mer om lägret, men sen sticker jag hem för jag vill hinna springa i Råsnäss också, innan ridningen!

Ha en fortsatt trevlig dag, och jag råder er att gå ut och röra på er lite idag! Det är ju så fint väder, vilket det inte är så speciellt ofta, så det gäller att att vara på tiden med solen!!

Hejsvejs! :D

Kommentarer
Postat av: Helgur

vi kommer definitivt slå rekord i år! :D

2008-04-25 @ 12:23:44
URL: http://helgur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0