SVEEEEENNNN!!!!!

Asså, jag säger då det!! Det är så himla ojuste att låta oss sitta och vänta i ca 1 och ½ timme på absolut ingenting! Vi kunde ha gått/åkt hem, åkt till stan eller vad man nu hade tänkt göra efter skolan, efter svenskan som slutade 08.50!!

Man väntar tills det är dags att börja och då går man bort och sätter sig utanför salen man ska vara i. Sedan får man reda på genom TV:n att Svens lektioner är inställda IMORGON för att han är sjuk. Det stod ingenting om att han var sjuk idag, bara imorrn! CP värre asså!! Så Sascha gick iaf och frågade och då sa dom att han va sjuk. =/

Man blir ju en aningen arg för att man har suttit och väntat på ingenting, men det är också rätt skönt att slippa lektionen. Fast det skulle vara ännu skönare att få reda på det tidigare så att man kunde ha fått åka hem istället.... Vi hade bara en lektion idag alltså...hmm..okeij...onödigt att gå till skolan överhuvudtaget egentligen, för på svenskan så jobbade vi ju själva...hehe.. =/ =P


Angående min cykel så hade jag, efter det att vi hade slutat svenskan, stått och kollat på den ett bra tag. Jag funderade på hur jag skule göra och jag gav mig katten på att jag skulle klara det bara sådär sen, för jag hade nämligen bestämt mig för att ta i med hårdhanskarna! XP

Men iaf...när vi fick reda på att Sven va sjuk så försvann alla fort som attan! X) Jag skyndade mig ner till min halvlåsta cykel och när jag kom fram till den så tog jag tag i låset och ruckade lite på den och då lyckades jag med att låsa upp den!! :D Det hjälper att kolla på saken ett tag (med en bestämd och arg blick) och bestämma sig för att man ska klara det! Det va ju inga problem det där!!  =P

Fast jag tror ändå att jag behöver typ smörja låset eler nåt...och då kan jag ju passa på att pumpa däckena samtidigt!! Det kommer att ta ett tag innan jag gör det här kan jag ju meddela!! XP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0