Valborg

Idag är det Valborg. Imorrn är det ledigt. Jag är klar med engelskan (pratade idag, rösten försvann sakta men säkert när jag talade så den var väldigt ansträngd!) och naturen. Jag har beställt filmer från cdon.com. Jag har fört över pengar till huskontot för filmerna. Jag har fått mitt studiebidrag. Jag har skjutsat mamma och pappa till Mårten och Pernilla. Jag har varit hos mormor och duschat. Jag har irrat omkring i stan med bilen nu ikväll (var förbi sporthallen) och i bilen fanns även brorsan och hans kompisar. Jag har kollat på filmer och ätit godis.

Så har min dag sett ut, och nu sitter jag här och bloggar lite. ;P Jag ska nog fortsätta med att se på lite film tror jag. Jag kollar på Beck - Money Man, en bra film! ^^ De ska föresten kanske bli 2 Beck-filmer till och det gillar vi! ;)

Imorrn e det Godegårds marknad som gäller, kul kul! Det blir att köpa marknads-godis, som är så jättegott värre!!! :D

Sov Gott! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0