Våren och sommaren är här...? Hm, that's wierd...

Jag ska börja med att säga att filmen var asbra!! :D



Nu kan man ju säga att våren och sommaren är här...typ...Myggen, humlorna, spindlarna mm. har kommit fram och det gillar vi inte...hatar insekter och sådana saker!! Det som är det sjuka med det hela är att jag inte riktigt verkar ha fattat att det är vår och sommar...min hjärna har inte fattat det kanske jag ska säga istället.

Nu när våren och sommaren är här ska man ju vara ute mera och kolla på TV på kvällarna osv. Well, jag har varit ute idag så det är det inget fel på. Det som är lite wierd-aktigt är att jag, NU, kollar på "Mysteriet På Greveholm" (Bästa Julkalendern ever btw!! <3) och i min cd-spelare spelas en julskiva med enbart julmusik på!! NU liksom!!!

image13
Älska "Mysteriet På Greveholm"!! <3

Jaja, jag får väl ta mig igenom den här fasen...Inte för att julmusik eller den här julkalendern är dålig eller så... Verkligen inte!! Det är bara det att det är vid fel årstid för det tycker jag! ;P :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0