Why snö??

Varför snöar det nu för??? Det ska det ju inte göra...Jag hatar verkligen snö! Då menar jag att jag hatar snö som är här i stan osv...Det ända stället som jag vill ha snör på är Sälen och andra skidorter! Jag älskar att köra slalom och störtlopp!! ;P

Det är inget roligt uteritt-väder precis, men det är bara att bita ihop och klä sig ordentligt. "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!" som man säger! Hoppas att det slutar snöa sen när vi ska åka till karlsby! Fast då börjar det säkert regna istället... =/

USCH för detta väder säger jag bara!!!

Kommentarer
Postat av: Helge

indeed... men det ska bli kul ändå, jag ska få träffa Candy igen! ^^ :D

2008-04-12 @ 09:54:25
URL: http://helgur.blogg.se
Postat av: Eluään

SVAR: Men om man inte får ha kamera där inne så får man ju inte ta med kameran in.

2008-04-12 @ 11:24:21
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0