Hemma igen! :)

Vi kom hem vid halv 12 inatt och jag började jobbet kl.06.00..När vi kom hem var jag tvungen att duscha för mitt hår smakade salt(verkligen asså!) så jag kom inte i säng förrens vid kl.02.00! Jag sov endast 4 timmar inatt så ni kan ju kanske förstå att jag somnade på stört när jag kom hem från jobbet! :P

Såhär dagen efter alla avramlingar från korven så är jag(är nog inte den enda kan jag tro! :P) rätt mör...har lite ont i rygg och nacke(den sista avramlingen hjälpte nog till mest med det!) och så har jag ju det där svidande brännmärket på låret..men som sagt va...det var et värt för det är verkligen så askul som jag har sagt att det är! :D
Jag, Johanna och Linnéa äger verkligen på att åka korv! Men nått som Linnéa är ensam om att äga på(av oss 3 iaf) är det här:
http://www.youtube.com/watch?v=fTf74ojuw_U
Det är så bra asså! XD

Vädret här i Motala just nu är sämst...det blåser halv storm och det regnar! Usch...men när det är sånt väder så är det läge för att glo på en massa film anser jag! :P Förrut kollade jag på ! :) Den har jag sett ett antal gånger men det gör inget för den är ju bra vetja! ;)

Nu ska jag glo på nått annat..kanske blir det lite "Vänner" men jag är nog sugen på att se nån mer film faktiskt..hmm..vi får se, vi får se! ;P


YO! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0