Just when you thought it was gone...

...så kommer det tillbaka!

Jag vaknade kl.04.43 och mådde skit...jag tog tempen och det visade sig att jag hade feber igen(var feberfri dagen innan liksom!)...jag hade 38.9 och min hals gjorde jätteont...så ont att jag fick lov att äta isglass vid kl.05.00 på morgonen! Mamma ringde vårdcentralen och då fick jag en tid där...de tog lite tester osv. och de kom fram till att det inte var någon halsfluss(skönt) utan ett vanligt virus(förkylning etc.). Just nu har jag ingen feber(also skönt) men jag hostar(så mycket att det gör ont i magmusklerna! Ni anar inte hur ont det gör! :S), är en aning förskyld och min röst är helt fucked up...men jag överlever nog! ;P

Nu ska jag vila vidare(bli friskare) och kolla på "Vänner"!


Kram<3

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt att det inte var halsfluss eller något ännu värre. Krya på dig nu!

2008-08-14 @ 01:32:06
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0