Liseberg

Imorrn bär det äntligen av till Göteborg och Liseberg! :D Skojsigt värre ska're bli minsann...men det skulle ha blivit ännu skojsigare om jag var lite piggare! Det är så typiskt att nåt sånt ska hända när man äntligen ska åka dit man längtat till mest den här sommaren! Jag har ingen feber och det är jag glad över...men förkylningen gör så att jag känner mig trött och febrig osv. och det är ju inge kul! Jag ska ha med mig näsprayen, Panodilen, Iprenen, Pronaxenen och febertermometern för man vet aldrig...det kan ju vända igen och bli sämre, men det hoppas jag verkligen inte att det blir!

Snacka om att jag har varit så trött idag asså! Jag har inte ens orkat packa ett endaste dugg så det får jag ta och göra imorrnbitti helt enkelt! Jag är också trött på att jag inte kan prata knappt...rösten försvinner lite då och då...och varje gång någon pratar med mig så hör de inte vad jag säger så jag får repetera det ett antal gånger tills jag till slut skriker(talar så högt jag kan) att dom inte ska prata med mig om dom inte hör vad jag säger för det blir bara jobbigare för mig att repetera allt hela tiden! Halsontet är typ helt borta...nu är det stämbanden som får ta eftersmällen! Jag kan ju säga att jag undviker att svara i telefonen för man vet aldrig om det kommer ens ett ljud från mig om jag skulle svara...det skulle bara vara helt tyst i luren då! X)

Hostan är inte helt borta men den är mycket bättre än vad den var för 2 dagar sedan...asså herregud vad ont i magmusklerna jag har(jag vet att jag har sagt det förut), jag kan inte sträcka på mig ordentligt och varje gång jag hostar måste jag hålla mig för magen så ont gör det! :O


Nu är jag fett trött så jag ska gå och lägga mig nu så jag kommer upp överhuvudtaget imorrn!

Natti på er! Ses/hörs när jag kommer hem från götet!
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas att du får det bra på Liseberg!

2008-08-16 @ 00:29:04
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0