En underbar helg! ;)

Snart e det dags att ta båten in till fastlandet igen.. =/ Jag skulle gärna stanna några dagar mer men det går ju inte för vissa personer ska ju jobba imorrn..orkar inte! *suck*

Idag har det varit ännu en askul dag! :D Vi(jag, Johanna, Linnéa, Marcus och Hugo) gick en liten promenad runt ön...det kommer att komma in lite kort på min bilddagbok senare sen(typ när jag kommer hem lr nåt! :P). Sen åkte vi korv! :D :D Asså fy fan va kul det är!! Den som inte åkt korv måste prova asså...annars missar ni nåt väldigt roligt! :P Jag, Johanna och Linnéa åkte först...vi skrek konstant(Linnéa va värst XP) och vi hade askul! ;D Vi ramlade av 2 gånger första omgången vi åkte(vi byttes av lite med killarna sen) och sen ramlade vi av en gång till den 2:a omgången och den avramlingen var den värsta ever asså!! 
Man slår sig hårt mot vattnet när man ramlar av korven för det går ju fort som tusan...det är inte särskillt skönt..och den sista gången gjorde det mycket ondare än vanligt(det kändes nästan som man först landade på ett golv efter att ha fallit från 5:e våningen på ett höghus för att sedan dras ner under vattnet av de stora vågorna! :S) Johanna gjorde ansiktsplask och fick såklart skitont, Linnéa fick ont lite här och var och jag fick en kallsup(I SALTVATTEN!! :S) och jag kunde knappt andas! :S Jag fick ett brännsår på knäet/låret som började blöda med, men det var efter den 2:a avramlingen! XP Att åka korv kanske kan vara rätt våldsamt och man kan göra sig illa...men det är sååå värt det asså!! :D

Det kanske är bäst om jag tar och gör mig helt klar nu..jag har packat mina kläder etc. och jag har fixat sängen med..det är typ bara datorn kvar så jag slutar skriva nu! Men jag vill bara säga det igen att det har varit en underbar helg och jag är mycket glad att vi fick följa med upp hit till Mjölkö, jag hoppas att det blir mer vistelser här nångång i framtiden! :D Ses och hörs när jag kommer hem igen! (Dvs när jag har lust att skriva här igen! XP)


Over And Out! ;)

Ps. Kommer sakna studsmattan! X) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0