Greetings from Stockholms skärgård! ;)

Tänkte jag skulle skriva ett litet inlägg här nu när jag ändå har internet här uppe! :P

Allt är så bra som det kan bli här uppe i skärgården! Här finns i princip allt! Jag vet inte vad som inte finns asså...det finns liksom till och med en aningen komplicerad kaffemaskin som gör all sorts kaffe! :O Det  finns TV med dvd-spelare och TV-box med de flesta kanaler...Det är som ett vanligt lyxhus kan man säga...toa och dusch inomhus, precis som hemma! ;P Det finns ett antal många rum (Jag och Marcus har vårat eget liksom! :O Mamma och pappa har eget rum och gela och magnus och hugo har ett och Johanna och Linnéa har ett helt båthus för sig själva, som btw är som ett vanligt hus det med..fast utan kök..det huset har bastu istället! ;P)! :P Magnus pappa(ägaren till detta hus som jag är i just nu) är typ Jättejätterik så det kanske förklarar en del varför vi har det som vi har det just nu! ;P Han har ett eget sånt där bredband med som man bara behöver ha en kod till så funkar det hela tiden sen när man har slått in den...han var så snäll och fixade internet åt mig(hade inte räknat med att jag skulle ha internet i helgen)! Jag blev jätteglad när han sa att det bara var att säga till honom så skulle han fixa det! ^^ :D

Jag tror jag har hittat ett av mina absoluta favoritställen faktiskt! Redan första dagen började det roliga! .D Dom har en asbra studsmatta(mkt mkt bättre än dom som man kan köpa hemma!) och den hoppar jag på varje gång jag kommer hit. ;P Vi åkte ring efter båt och jag fick va först att åka för ingen annan ville vara först(det var nästan kolsvart ute! :S)! Jag blev lurad till att åka först. XD Jag ville provsitta ringen för jag har inte suttit i en ring som är gjord för 2 pers och så fort jag hade satt mig ner sa pappa: "Bra, nu sitter du där så då kan du börja..hej då! :P". Det va bara att gilla läget. XP Det gick bra va men jag fick en hel våg över mig så jag blev dyngsur...sen åkte jag med hugo och det var mycket roligare! Hugo och jag äger för vi åkte fortast(det gick sjukt fort! Båten som vi åkte efter kommer upp i 160 knop och vi kanske åkte i 25 knop, vilket typ är lika fort som våran båt hemma i Motala går! :O)!! ;D Imorrn blir det till att åka igen..antingen blir det ringen igen eller så blir det korven(som välter i varje sväng typ! XD), askul är den! ;D

Va ju inne i storstan idag och kollade på Europride-festivalen! Skithäftigt va det och jag har tagit en del bilder som finns att se i min bilddagbok inom kort(och där finns även lite bilder på hur huset ser ut och allt runt om med!)! :P
Efter paraden gick vi lite på stan..Jag och mamma dumpade Gela, Johanna och Linnéa vid Weekdays för att sedan möta upp dom på Åhléns lite senare. ;P
Det va så roligt, för när jag och mamma kom ut från klädaffären där vi dumpade de andra mötte vi Fredrik och hans familj! :D Jag blev lite sådär chockad för vem möter grannen mitt i centrala stockholm sådär? ;P Vi visste ju att vi alla skulle va där men vi trodde inte att vi skulle mötas för vi visste ju inte var vi höll hus nånstans i stan! X) Iaf så gick vi med dom ett tag, vilket var mkt trevligt! ^^ Fredrik hittade massa snygga kläder och hans syrra köpte ett par snygga skor. :) Vi var tyvärr tvugna att gå och möta upp vårat ursprungliga sällskap efter ett tag så vi sa hej då...vi träffas säkert imorrn när vi kommer hem! :D Vi kom tillbaka till Mjölkö vid ca kl.18.00 och då var det bara att fixa med kvällsmat osv...Det blev grillat idag igen! :P

Vädret här uppe är inte så överdrivet bra just nu...det är mulet och det regnar från och till, men det gör absolut ingenting för det är helt underbart iaf! :D
Det blev visst inte ett så litet inlägg..men skit samma..ni behöver ju inte läsa hela om ni inte vill...ni kan ju bara skumma igenom det om ni tappar lusten att läsa noggrant! ;P Eller så skiter ni i att läsa't överhuvudtaget! XD


Jag säger YO för nu! XP <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0