God Jul!

Jag har verkligen varit förskräckligt dålig på att blogga nu under den senaste tiden! FY SKÄMS! Det måste jag ändra på! Anyway..jag lever och det är huvudsaken(förutom håret dårå..som är den egentliga huvudsaken)! xP

Imorgon är det julafton minsann! Hej o hå, fort vill tiden gå! Det har ju gått så fort att inte ens vädret har hängt med. Det är liksom vårväder ute just nu, här i Motala. Det skulle lika gärna kunna vara september lr nåt. Om vi vill så kan vi ju fira midsommarafton istället för julafton imorrn(det vill vi ju inte eftersom vi inte får några julklappar på midsommarafton!). Det är ju ungefär lika varmt nu som då! xP Vi får helt enkelt hoppas på ett mirakel inatt! Lite snö kan det iaf komma tycker jag! :P

Både igår och idag har jag jobbat 8 h så jag är rätt så jättetrött nu! :P Idag var nästan värre än igår. Det var nämligen en trapp på Ekön som innehöll rätt mkt blod och lite glassplitter!(Det hade skett en misshandel i den trappuppgången. Entrédörrens fönster gick i kras o allt!) Blod fanns på väggar, golv och räcken. Jag kunde bara försöka få bort det värsta eftersom jag inte mådde så bra(är inte så bra med blod, tål inte att se blod ibland!) och så hade jag inte så mkt tid heller. Blod är ju så tjockt så det är inte så lätt att få bort när det har torkat..Näe, usch säger jag bara! Usch o fy o blä för blod!

Jag sitter här och kollar på Bingolottos Uppesittarkväll. Jag har vunnit 200kr hittills(och mer lär det ju inte bli). En helt acceptabel julklapp från Lotta Engberg tycker jag!(Men det hade ju inte suttit fel med 2 bilar med..o några miljoner! xP) ;D

Nehe...om man skulle ta och fortsätta att glo på TV nu då..jag orkar ändå inte göra något annat just nu! :P


God Jul på er allihopa! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0