Happy New Year

Jaha, så var ännu 1 år gånget. Jag tänker inte skriva någon lång sammanfattning om vad jag har gjort under året som gått. Om ni vill veta det så är det bara att kolla i min bilddagbok(seadiamond), ni måste vara inloggade för att kunna se den! Och lite av det jag har gjort iår finns ju även nerskrivet här i min blogg(men jag skulle nog rekomendera att ni kollade i bdb istället om ni nu tycker att jag är så intressant)! xP

Näe, nu ska jag dra mig tillbaka till familjen Leinar, där vi spenderar våra sista timmar år 2008! Mkt trevligt är det minsann! Om typ 30 minuter är det år 2009! Helt sjukt vad fort året har gått ju! Aja, 2008 var ett bra år tycker jag. Låt oss hoppas att 2009 blir minst lika bra! :)

Idag har jag varit på stan förresten. Jag och Sara var och tog ut lite foton(som vi ska hämta ut på fredag eftersom de hade stängt när vi skulle hämta ut dom). Vi fikade på Fräcka Förkens och fikat var värt varenda krona! Jättegott var det! Vi snackade en hel del med. Vi snackade bl.a. om hur dumma hästtjejer(helst de som har egen häst) är! Usch, jag blir arg bara jag tänker på't!

Men nu måste jag verkligen gå och vara lite social och äta efterrätt! ;P

See you next year!
Happy New Year! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har bara gått förbi Fräcka Fröken men aldrig gått in och fikat. Kanske ska passa på nu när jag är hemma då, om det är så gott där :)

2009-01-01 @ 18:51:51
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Helgur

SVAR: hur kunde jag glömma Polly?!?! O_o jag skriver dit henne direkt! så här får det ju inte vara! ;)

2009-01-03 @ 11:32:39
URL: http://helgur.blogg.se/
Postat av: Helgur

SVAR: problemet är bara att få ihop tillräckligt med pengar :P var inne o kollade på Swansons hemsida (dom ordnar usa-resor) och dom hade erbjudande i vår om att åka till New York. fyra dagar för bara 8000 spänn. då ingick flyg. men det fanns bara tre datum att välja mellan, o det sista var 5 mars >.<

2009-01-07 @ 09:18:31
URL: http://helgur.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag kan meddela att jag ska sätta lösenord på min blogg. Om du vill ha lösenordet kan du höra av dig på msn, via mail eller om du hinner - på bloggen! Hoppas att du vill fortsätta läsa:) Kramar

2009-01-18 @ 00:23:11
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0