Slappdag idag

Idag är det en sån dag som man bara ligger framför TV:n och slappar. Det är iaf vad jag har gjort hela dagen! ;) Nu, i juletider, finns det så mycket bra på TV. Många bra filmer som man kan se på! :D Polarexpressen, Beethoven 4, Richie Rich, Ondskan, Emil i Lönneberga, Jönssonligan Spelar Högt, Pirates Of The Caribbean: Dead Man's Chest är bara några av de filmer som har visats och kommer att visas idag. Så brukar det ju alltid vara mellan jul och nyår. I just love it! :D

Jag är nöjd med mina julklappar(bilder finns i min bilddagbok). Maten var jättegod, lika god som varje år dvs. :) I det stora hela så var min julafton lyckad. Hoppas ni har haft en lyckad jul med! Det vore ju tråkigt om den inte var det. :(

Aja, time for some more chill time! Jag har sett på den här filmen  idag med. Den var jättebra! :D Jag väntar på att klockan ska slå 20.00 för jag har planerat att se på ABBA: The Mamma Mia-Story! på TV3. Sen är det tänkt att jag ska se på Pirates med! 2:an är ju roligast av alla dom 3 filmerna! :D <3


Hörs kanske senare!
Ciao! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0