Utmanad!

Jag blev utmanad av Elin. Jag antog utmaningen såklart. ;) Sånt här är lite roligt när man inte har nått bättre för sig, tycker jag.(Och när man väntar på att ett nytt Ghost Whisperer-avsnitt ska laddas klart)! ;P

8 Favoritprogram

LOST 

Prison Break

Vänner

Ghost Whisperer

Anna Pihl

Fresh Prince i Bel Air

Heroes

Svensson, Svensson


8 Saker jag gjorde igår

Vaknade

Jobbade

Pratade med moster i telefon
Satt vid datorn

Var hjälpledare på gympan

Simmade 1 km

Kollade på Ghost Whisperer

Gick och la mig
 

8 Saker jag ser fram emot

Helg
Prison Break
Lost-maraton m. Sara
Lost säsong 5

Jul och Nyår
Sälen, Lindvallen

Thailand
Sommar


8 Favoritresturanger

Pekkas Gatukök, Motala

Sibylla
Gatuköket utanför Gekås, Ullared

Pizzeria Napoli, Motala

McDonalds

Kungshallen, Stockholm

IKEA-restaurangen
Bella Notte, Motala

8 Saker på min önskelista

Pengar

Bio-presentkort

Pengar igen

En viss film(Jag ska banne mig hitta den!!!)

Ghost Whisperer-boxarna

En ny Mp3-spelare

Julkalendern: När Karusellerna Sover(DVD)

Filmkamera


8 Personer jag utmanar
1. Du som vill
2. Den som vill
3. Alla som vill
4. Dig
5. Dina kompisar
6. Mina kompisar
7. Alla som ser det här
8. Alla som läser min blogg

^^


Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att du antog utmaningen!:)

2008-12-10 @ 20:47:47
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Elin

SVAR: Fast om de kör den i repris kan man ju lika gärna köpa (vi har den redan) och titta. Måste ju vara något nytt fast ändå juligt och bra! :) Mysteriet på Greveholm var fan den bästa.

2008-12-23 @ 15:33:01
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0