Kill me, kill me now!

Rainbow kommer inte att byggas upp igen, vilket var rätt väntat eftersom skadorna var så pass stora! =/ Aja, den va ju gammal o så..tror den byggdes redan 1983 så den har hängt med ett antal år! =) Det är synd...den har liksom varit problemfri tills nu så den hade lite otur att den, när den för första gången fick problem, skulle gå sönder so bad som den gjorde! =/ De bygger förhoppningsvis en ny åkattraktion..det kommer bli tomt där borta vid sagoslottet och tornado...så jag tycker de kan bygga en ny attraktion så fort som möjligt! =P


Mammas jobbarkompis Mårten är här med sin familj... Dom är sååååå sjukt jobbiga!!! Båda barnen är typ asjobbiga, Evelina, som är den äldsta, går i särskolan och Emil går nog inte i skolan än tror jag inte...men han kommer troligen också gå där...han är nästan värre än Evelina! =O

Mamma ropar på mig o säger att jag ska komma ner och äta tillsammans med dom nu...Jag säger bara: Kill me, kill me now!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0