Lindenäs! :)

Idag har jag först jobbat till 12.30..so far so good! :P Sen blev det polishuset för min och Marcus del... Sen när vi kom hem från polisen blev det till att åka till Lindenäs med båten och bada..där spenderades resten av dagen! :) Det var 22 lr 23 grader i vattnet så det var helt OK! ;P Vi var ett antal personer som va där...Jag, mamma, pappa, Marcus, Lovisa, faster, kusin, kusinbarn, moster och hennes fästman! :) Vi åt osv där..det var jättemysigt! ^^

Imorrn blir det tyvärr inga hästar(blir på söndag istället! :P)..det blir Lindenäs igen..men det gör absolut inget för den här gången ska Fredrik och hans familj följa med! :D Kul värre ska're bli!^^

Nu är jag sjukt astrött(har varit vaken ända sen 06.15 imorse! :S) så jag ska nog göra mig iordning och gå och lägga mig nu! ;)


NattiNatti! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt med varmt i vattnet:)

2008-07-28 @ 13:31:30
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0