Lite ändarde planer! ;)

Det är lite ändarde planer inför helgen här..egentligen skulle vi ha åkt till Liseberg på torsdag men vi flyttade den resan till 15 - 17 augusti istället! ;) Istället för Liseberg i helgen blir det Stockholms skärgård!!! :D Vi ska även kolla på Pride festivalen på lördag! :D Så jävla kul ska're bli! Nått som är ännu roligare är att Fredrik och dom också ska upp dit och kolla på det så då kan vi mötas där (tycker jag) och kolla allihopa tillsammans! :D Dessutom så berättade Fredrik för mig att det är europride i år så då kan vem som helst i hela europa komma dit (kändisar inkluderas! Det kommer va massa med kändisar! Penna, papper och kameran ska med! :D XP)! ;P Jag hoppas på att Ian McKellen kommer...men det är väl för mycket begärt..han spelar säkert in en film eller nått vad vet jag! X) ;P

Visst att det känns lite trist att behöva vänta i typ 14 dagar till innan vi kommer till Göteborg och Liseberg men jag har kollat upp det och det är mycket kortare kötider till karusellerna då..förutom på lördagen för då var det lite mer men ändå..om vi skulle åkt nu så hade det varit massa folk och jättelånga köer och det gillar vi inte! ;P :D

Jag längtar värsta mycket till helgen!!
Kan knappt bärga mig! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0