R.I.P Rainbow! =(

Tror inte de bygger upp Rainbow igen faktiskt men man kan ju alltid hoppas! Den va ju en av mina favvisar...herregud va gammal den var! Den har liksom funnits där i hela mitt liv så den är lätt över 20 år asså! Det är inte så troligt att de bygger upp den eftersom den blev typ...böjd..=S Läskigt när sånt händer men det är ju väldigt lätt hänt också...ju äldre attraktionen blir desto ringrostigare(lr vad man ska säga) blir den! + att det är gothia cup nu med...då är det ju ännu fler som åker kära gamla Rainbow och då är den gamlingen i högvarv under hela cuppen! =/ Tur att ingen dog! Det kunde ha gått mycket värre...tänk om det kullagret som lossande hade lossnat när den stod still där uppe som den alltid brukar göra! Då hade de hängt och dinglat där uppe! =O =S

Jag ska dit snart! :) Längtar värsta mycket! :D Även om det har hänt en sån här grej så hindrar det inte mig från att vilja åka dit! Det är så sjukt roligt och så sjukt mysigt där så detta ska inte få stoppa mig! Vi ska vistas där i 2 hela dagar! :D :D Nice ska det bli och jag ska åka Bergsexpressen, balder, kanonen, uppsvinget, flumride, sagoslottet, tornado, kulingen, pariserhjulet, jukebox, spin rock mm.! :D


Nu lämnar vi sagolandet där allt kan hända och går till en summering av vad jag gjort idag! :P Jag har först jobbat från kl.07.00 till kl.12.30 och sedan åkte jag och Felicia upp till Gittan och red islänningarna! Skojsigt värre var det! ^^ Sen har jag inte gjort så mycket...kollat på "Vänner" <3...

Ska fortsätta med att kolla på "Vänner" nu!


Tills vi ses igen! <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Läskigt det som hände med gamla Rainbow! Man tänker ju att det inte kan hända på Liseberg som är så säkert. men det gör det visst ändå, sorgligt nog!

2008-07-15 @ 21:42:51
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Helgur

jag vill oxå till liseberg.. :(

2008-07-15 @ 22:02:50
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0