Sticka hål, penicillin eller vänta?

Va på mammografi idag då! Det gick bra! De sa att allt såg normalt ut men att det var mer vätska i det ena bröstet(det onda)...De både röntgade och gjorde ultraljud för att verkligen se efter ordentligt! Det va bra tycker jag, men usch va kletigt den där gelén är...jag har fobi för cremer(?) o sånt!! :PJag ska till bröstläkaren här i motala och så ska de bestämma vad som ska göras. Antingen blir det till att sticka hål så att vätskan rinner ut eller så får jag en till penicillinkur eller så får jag bara vänta ut det hela.

Jag är rätt lättad över att det såg normalt ut och att det inte var något jätteallvarligt! Det var skönt att höra att det såg normalt ut! :) Jag vet inte vad jag skulle föredra...sticka hål, penicillin eller vänta...jag har nog ingen lust att vänta på att det ska gå över för jag vill bli av med det så fort som möjligt...sticka hål..hmm..jag är ju superskraj för nålar men om jag blir bra av det så får jag göra't..om det är det snabbaste och effektivaste sättet så ska jag inte streta emot så mycket iaf! :P det gör inget om jag får mer penicillin...men jag har ju lite jättesvårt med att svälja de där tabletterna...men jag är ju rätt van nu! XP 

Om jag skulle vara tvungen att välja mellan tabletter eller flytande medicin skulle jag välja tabletter...Den flytande medicinen smakar så fruktansvärt äckligt!! Usch och fy och blä!!


Nu måste jag dundsta från mitt rum ett tag!! jag avlider av värmen!! Mitt rum e rena bastun nämligen..och det hjälper inte så mycket med öppet fönster!! :P


adjö for now! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0