Bio is teh shit! :D

Var på The Chronicles Of Narnia: Prince Caspian för 2:a gången igår! Den är såå sjukt bra asså! love It! :D <3
När jag kom hem så var ingen hemma..jag ringde pappa men han var fortfarande hos hans jobbarkompis så jag ringde mamma...hon var inne hos Carina och Robban så jag gick in dit. Vi blev kvar där ett ganska bra tag och mycket trevligt var det! ^^ Jag, Fredrik och Anna gick till stan vid halv 10 för att hämta godis som Anna och Jörgen hade köpt i Riga! :) På vägen dit träffade vi på Linda i ett fönster och hon ropade på oss och var sådär Linda-aktig som hon är. ;P Hon sa att hon inte kunde komma till Sara på lördag och Kristin kunde tydligen inte heller komma...Varför ska de krångla till allt för?? =( =/ Jag fick en låda med bara geisha! :D <3 När vi skulle hem och stod och pratade med Anna i trappuppgången kom det ett par grabbar som var på väg upp till lägenheten över.

En av grabbarna: "Hej(hälsar på Fredrik)"
Fredrik: "Hej"
Samma grabb som hälsade: "Men(pekar på Fredrik)...var känner jag igen dig ifrån?"
Fredrik: "Från Med Eller Utan. :P"
Grabben: "Jaaa just det!! Temannen!"
XD

Hemma hos Fredrik och dom väntade 2 hundar. :) Lukas och Moltas var där! ^^ Anna var hundvakt åt hennes morfars och mormors hund och sin mosters hund. :) Vi lärde oss nått om hundar som vi inte hade en aning om! XD Jag kan ju säga att man inte ska klia/klappa dom på bröstet om man inte vill nåt speciellt med dom! XD XD XP Ujujuj va roligt det var! :D

Nu på dagen blir det att åka till Karlsby och rida en kort sväng och sen blir det bio idag igen! Jag ska på  Mamma Mia! :D Mamma och Anna ska med med! :) Längtar!! Bio is teh shit asså! :D <3
Det som är det knäppa med den här filmen är att biljetten till den kostar 100 kr i Linköping och då måste man ju betala resan dit med...och här hemma koster biljetten 85 kr och då är färden dit gratis! Då väljer man självklart att gå här hemma om man är smart!! XD :P

Nu ska jag väl göra iordning mig!


Ses och Hörs! ;)

Kommentarer
Postat av: Helgur

men dumma linda o kristin! jag tänker inte flytta på kalaset, för jag har inte tid nån annan gång... dom får skylla sig själva :P

2008-07-12 @ 15:07:14
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0