Vårdcentralen idag igen...

Va på vårdcentralen idag igen...Jag fick ingen penicillin...Jag ska få en tid hos "bröstläkaren" och en tid så jag kan gå och röntga bröstet(mammografi)... =( =/ Inte roligt det här! :( Om de vill operera på mig så tänker jag inte låta dom..jag vill och tänker inte opereras 1 gång till!! :'(

Nu vill jag helst inte tänka på't mer(lite svårt men man kan ju göra ett försök)! Jag, Marcus och Lisa ska strax gå på bio. Vi ska se Narnia: Prince Caspian! :D Jag hittade ett presentkort som jag hade glömt att jag hade så jag behöver inte betala för biljetten själv! ^^ Jag ska ju gå på den 2 gånger...1 gång nu och en gång med Sara! :P Så det blir ju inte så dyrt ändå...90 kr.. ;P

Näe, nu måste jag och Marcus snart dra till bion....:D


Hej sålänge! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0