Blixt och dunder och halsont (precis som vissa andra har! :S :O)

Igår blev det ingen åska men idag fick vi det däremot! Det blixtrade och dundrade som bara den. När det började åska osv städade jag trappor på väster och jag blev precis klar när det blev värre, så när jag var helt klar tog jag skydd hos mormor som bor där ute! ;P Jag ringde efter mamma och hon kom och hämtade mig.

Jag börjar att få sjukt ont i halsen och jag vet att det är fler som har det...det är väl nåt skit som går helt enkelt.. =/ Igår kväll hade jag svårt att somna för jag hade ont i ena örat, sådär öroninflammationsont (light), men när jag vakna imorse (efter att ha sovit i bara 4 timmar(?)) så var det typ borta. :) Så vi får se om det kommer ikväll igen. Halsonten är kvar dock och det blir värre och värre för varje minut känns det som. Inatt hade jag andningsproblem p.g.a den tjocka och onda halsen! :O :/

Aja, det är väl bara att bita ihop för imorrn e det dags att jobba igen! :P Än så länge tycker jag att det går skapligt bra..Jag är ju ny så det tar nog ett par gånger innan jag riktigt kommer in i't! ;P

Nu ska jag bara chilla och kolla på en film...tror det får bli Hostage,  den e rätt bra tycker jag! :P


Klart slut! ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas att du inte har halsfluss och öroninflammation! Krya på dig Jennifer! :)

2008-06-16 @ 15:55:35
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Dede

Krya på dig Jennifer, låter verkligen inte najs det där.

Tog min kompis (bloggdesignern) kontakt med dig? jag sa att han skulle göra det =)

kram

2008-06-16 @ 16:13:34
Postat av: CAZZIS

svar: Haha tur det! =)

2008-06-16 @ 17:09:41
URL: http://cazzis.blogg.se/
Postat av: Dede

jaa vi ska till allt det där men de tre första dagarna väntar disneyland på oss =D

o ja det var kravet att ja skulle me, versailles,

längtar verkligen till salarna där :D

haha lugn, kommer bli kort i öveflöd, men antar att man inte får fota i slottet =/

2008-06-17 @ 16:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0