Penicillin :(

Va hos vårdcentralen idag då...

Det visade sig att jag hade fått bröstkörtelinflamation igen..Ont som attan har jag! =( Jag fick pencillin, så nu är jag jättetrött pga det! :/
Om det inte blir bättre inom 3 dagar ska jag åka upp till akuten och då kanske de måste operera på mig!! :O :( Det vill jag inte så det får ta och bli bra tycker jag!!

Om jag får feber ska jag med upp till akuten för då får jag läggas in med dropp...samma sak som förra gången alltså.. =/ Men förra gången var det värre..tycker jag iaf..för förra gången var det mera inflamerat...det var iaf mycket mer svullnare och hårdare... =/ Det är bara att hoppas på att jag inte får nån feber, för jag vill inte ligga på sjukhus!!! :(

Nu ska jag göra det enda jag orkar med just nu...kolla på film! :)
Det får bli  Matilda! :) Gillar den filmen! Den är helt underbar! :) Sen får vi se vilken film det blir. :P



Tills vi hörs igen! :)

Kommentarer
Postat av: Helgur

usch... jag håller tummarna för att det inte blir värre. :)

2008-06-23 @ 20:52:03
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0