Utan kamera igen! :P

Vaknade tidigare än tänkt idag. Mamma kom upp och väckte mig vid halv 7 och sa att Kosta skulle komma vid 7 och hämta kameran för han skulle på läger i St. Anna. Jag var helt yrvaken och kunde inte streta emot så mycket..det enda jag sa var "inte laddaren!", så laddaren stannade här för han sa att han inte behövde den. ;P Jag gick upp typ 10 minuter senare och då tänkte jag att jag skulle hinna ta ett kort på mina studentskor, för jag hade glömt att göra't. Jag hann, för han kom typ 20 i 8 lr nått. :P


Mina skor! :)

Ska till skolan alldeles strax och ha lite engelska (typ utvärdering lr nåt) och sen tror jag att vi hade historia, vi skulle iaf komma dit och få reda på saker som jag reda vet om, för jag var i skolan ett tag i fredags! :P Men jag kan höra't igen, det gör inget. ;P


Goodbye, goodbye whoever you are. see you later!  ;)

Kommentarer
Postat av: Helgur

"those look like really comfortable shoes..!" :)

gissa filmen :P

2008-06-02 @ 09:40:56
URL: http://helgur.blogg.se/
Postat av: Helgur

mohahahaha! :D hjälper det om jag säger att det är en av mina absoluta favoritfilmer? :)

2008-06-02 @ 23:34:24
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0