Pollen can go to hell!!!

Då var resan slut för Sveriges del och det är bara att gratulera Ryssland till den välförtjänta vinsten! :) Visst att det är lite tråkigt att Sverige åkte ut (för oss fotbollslandslagsfans menar jag då då, för ni andra, min pappa inkluderad tycker bara att det är skönt! :P) men livet går vidare..jag menar pollen försvinner ju inte bara för att Sverige vinner en match liksom! X) Det är bara att åka hem och ladda batterierna till VM istället för det är ju mycket mycket bättre att vinna det än att vinna EM liksom! ;P

Henke Larsson! <3

Pollen är ett stort problem för väldigt många just nu, mig inkluderad då då! :P Jag nyser som aldrig förr och det kliar i ögonen! Pollen can go to hell! DÖÖÖD ÅT POLLEN!!! Pollen I hate you! Pollen, die!!
Ja, så tycker jag om pollen!

Jag får snart inte röra vid mig själv nånstans asså! Jag får ju inte klia i ögonen(gör't ändå för det är svårt att inte göra't! :P) för då blir det jätterött, svullet och rinnit! Jag får heller inte klia i det örat som kliar nåt hysteriskt ibland(jag har kliat så mycket att det typ har börjat blöda lite..det är torrt as hell, så mamma smörjde på nån salva men det kliar iaf! :O)! Jag får inte heller röra mitt ena bröst för då kan jag få tillbaks den där helvetes infektionen som jag hade förrut(Jag tror att det är en rätt stor risk att jag får det för det gör typ lika ont som sist och det kliar likadant som det gjorde sist..men än så länge har det inte svullnat upp men jag känne ren liten knöl som tyder på att det är en infektion på G! :( )

Vi får se hur allt utvecklar sig...

Nu måste jag dra för jag och mamma ska hämta Marcus hos en kompis och sedan ska vi till mormor och hämta jordgubbar! :)

God natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0