Ridtur, hästinspektering och bio! ;D

Idag har det varit ett mycket växlande väder igen. Men, men så är det och det är bara att stå ut mä't! ;P
Idag var det dags att åka upp till karlsby igen och rida Tuffi. jag och Felicia red 2 på henne igen (gjorde det förra veckan också ;P).

I
Hihi, kul är det! :)

Efter vår korta tur på fjordingen följde vi med Anette och Viktor(hennes son) till en gård som stod fanns lite längre in i karlsby. Där skulle vi titta på en liten shettis på 2 år som isf skulle hålla tuffi sällskap. ^^ Han är jättesöt verkligen! :) Valle heter han. ^^ Hoppas att han får komma till Anette! Då får du nått att gå ut och gå med med Sara! ;P Lära honom vett och etikett ska vi göra med, för han är lite nafsbenägen..men han vet ju inte bättre än! ;P X) Jag skulle kunna säga att han liknar Candy lite till sättet...så så farlig e han inte..vad vi fick erfara iaf! ;P


Valle, 2 år! =)

Sen när jag kom hem var det bara att hoppa in i duschen, för sedan bar det av till Linköping och Filmstaden! :D Familjen + Lovisa kollade på  You Don't Mess With The Zohan! (Jiddra inte med Zohan!) Den va asbra och väldigt rolig tycker jag! ;P :) Väl värd att se måste jag säga! XD :)

Nehe...om man skulle ta och käka lite kvällsmat och kolla på  som jag lånade av Jossan och Evve igår! Har nämligen inte sett dom filmerna.. ;P Jag lånade 2:an med så den ska jag väl också kolla på sen efter det att jag har kollat färdigt på 1.an! ;P

Hejsvejs så länge! ;P

Kommentarer
Postat av: Helgur

klart att jag skulle vilja gå ut o gå med den där sötingen! ^^

(high school musical-filmerna är inte bra.. har visserligen bara sett halva 1an, men iaf...)

2008-06-22 @ 00:43:38
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0