Heja Sverige! :D

Go Go Sweden! :D Henke Larsson! :D <3
Jag måste bara slå till med en gissning...hmm..det blir 2-1 till Sverige! ;P X)

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men jag har inte haft nån lust och tid..lr tid kanske jag har haft men lusten har inte vart där riktigt.. :P Ska försöka bättra mig. :P

Idag var det ju avslutning för resten av skolorna/årskurserna så hemma bjöds det på jordgubbstårta! ;)

Jag ville käka tårtan såsom Pippi gör! X)

Idag va det första dagen på sommarjobet med. :P Det gick bra, jag jobbade från 11.00 till 13.30 så det va inte så farligt! :) Nästa vecka jobbar jag något längre men inte så mycket. ;)

Vad har hänt mer idag då?
Jo, just det..jag fick min beställning från Ginza.se idag också! :) :P

I'm watching it right now! :P
"...Cause sometimes you'll find
that I'm out of my mind
You see baby, I'm the worrying kind" ;P


Nu ska jag kolla vidare på festivalen och sedan e det dags för Sverige att spela sin första match i FOTBOLLS EM 2008!! :D


Shaaban eller Isaksson, vårat lag ska visa dom!!
Klart att Sverige vinner stort,
mitten styrs av Linderoth.

Kom igen Sverige, nu kör vi!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0