Söta hästar, söta kattungar, rolig tipspromenad och mer penicillin!

Idag var det sista dagen för mig att ta penicillinet...det är inte helt borta än så mamma ska ringa vårdcentralen imorrn så jag får antagligen mer penicillin... =/ Varför kan det inte bara bli bra så jag slipper skiten?! Idag hade jag assvårt att svälja..den ville inte gå ner helt enkelt...jag höll för munnen så att jag inte skulle spotta ut den så jag var helt vit i ansiktet när jag äntligen lyckades svälja ner den! :S Det vita kom från tabletten för vattnet sprutade upp i ansiktet på mig när det inte gick att svälja! :O

Jaja, nog pratat om den äckliga grejen...Igår var det grekfest i bråstorp. Rätt trevligt var det men det var också långtråkigt. Jag fick ställa upp och skjutsa folk typ hela natten. Jag var ute och körde bil till ca kl.2.30! Bara det är ju knäppt! :P

Idag åkte jag och Felicia upp till karlsby och red lite. Vi tog med oss Tuffis nya kompis, Affe heter han, på färden! Han e übersöt! ^^

Affe! :D


Jag står på Tuffis rygg! :P

Efter vi hade ridit besökte vi Gittan för att se på kattungarna som de hade fått! :) De va verkligen såååå söta asså! ^^


Värsta söta!^^

I förmiddags gick jag promenaden i Råssnäs också! Jag skrattade typ hela rundan runt för första frågan löd såhär:
"Vilken dag infaller efter fittisdagen?" XD Min bror: "Det måste väl vara annanal påsk! :P" Asså fatta att jag knappt kunde andas! Så mycket skrattade jag! XD

Nu ska jag kolla på en bra film och sedan ska jag gå och lägga mig för imorrn bli det till att går upp ganska tidigt och jobba. Ska förmodligen till vårdcentralen också men jag vet inte vilken tid då då! ;P



Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0