Jobba imorrn igen :)

Imorrn ska jag få gå tillbaka till jobbet...men jag får inte gå själv dock. :P Jag ska gå med Jörgen(Annas fästman) i gamla stan..han ska visa mig runt där för jag ska ta över sen när han går på semester. Sen är det väl lika bra att inte vara själv nu när jag går på penicillin..det vore inte så bra om jag föll ihop och jag är helt själv..speciellt inte när det är trappor vi ska vistas i! :S

Vädret har inte varit något vidare idag heller. Det är ju vätternfestival och allt..då ska det ju inte regna! Det är inget kul att stå där när det regnar som bäst. Man kan bli förkyld eller bli sjuk på annat sätt. Man kan ju t.ex. få det jag har! Det vill man inte, det kan jag försäkra er om! Jag tycker att det kan bli bättre väder till helgen så att människorna på festivalen slipper bli sjuka.
Jag tror inte att jag ska gå i år..jag tycker att det är rätt dyrt ändå. Visst, det har varit mycket dyrare jag vet...men ändå..det kommer ju inga överdrivet bra artister hit i år. Den som jag gillar bäst av alla de som kommer är E-type men han är inte så bra så att jag skulle vilja betala 198 kr för att se honom. Om jag fick en gratisbiljett så fine, men annars får det va! XP På dagen kan man ju kanske gå om man har tid och ork och någon att gå med...Det skulle vara trevligt. Jag slutar ju vid 12 imorrn så då hinner man ju gå dit en sväng och kika på vad som finns där. =)

Nu känner jag mig lite yr o så så jag borde kanske ta mig en macka eller två och nått att dricka!
Ska kolla på sista avsnittet av  med, samtidigt som jag käkar tänkte jag.




adjöss! ;P

Kommentarer
Postat av: Elin

SVAR: Nej du är ingen av de hemliga besökarna för du brukar kommentera ibland minsann :) Det är bra det för jag gillar kommentarer :) Mer sånt:D Hoppas att du blir helt frisk snart Jennifer! Puss och kram :)

2008-06-26 @ 23:23:04
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0