Penicillinet säger: "LIGG NER!!!" *En smocka i ansiktet*

Jag jobbade bara 2 och ½ timme idag...Jag mådde inte så bra sen.

Jag mådde bättre när jag vaknade imorse så jag valde att åka och jobba. Jag tog penicillinet och åt frukost och sedans åkte jag upp till Ekön för det var där jag skulle städa först. Typ när jag var färdig med halva första huset(höghuset) började jag må lite illa.. :/ Det gick över efter ett tag och sedan var jag rätt så pigg iaf.

Jag åkte hem innan jag skulle åka till väster och när jag skulle åka igen så blev jag sjukt trött!! Bara sådär liksom! Det är penicillinet som gör så att jag blir dödstrött. Det är som att det säger: "LIGG NER!!!!!" *En smocka i ansiktet*. Jag åkte i vilket fall ut till väster ändå, dum som jag var, men jag fick det inte för mamma egentligen och det visade sig att hon hade rätt..jag skulle inte åkt ut dit.
När min moster kom skickade hon hem mig igen för hon såg att jag var dålig. Jag ska vara hemma imorrn med så jag får vila ut ordentligt! Det tar ju 3 dagar för penicillinet att börja verka eller vad man ska säga...så det är nog lika bra såhär så får jag se imorrn kväll om jag orkar på torsdag.

Nu ska jag ta det väldans lugnt och kolla färdigt på Cast Away. Sen tror jag att det får bli ...men jag vet inte...jag vill se  med, men jag hittar inte den.. =(
Jaja, den kommer väl fram förr eller senare! :P



Kram <3

Kommentarer
Postat av: Helgur

najs header! :D jag vill oxå göra en... men jag har så svårt att bestämma mig för vad som ska vara på xP

2008-06-24 @ 20:02:27
URL: http://helgur.blogg.se/
Postat av: Helgur

svar: jag fixade en header :) du var inspirationen jag behövde ^^ den är iofs inte übersnygg, men nu vet jag hur man gör iaf :P

2008-06-24 @ 20:42:47
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0