Ny header och tveksamhet! X)

Jag kände för att byta header så jag gjorde't(jag tänkte: Seadiamond=havsdiamant). ;P
Jag kommer säkert att byta snart igen... Jag ska försöka ta itu med designen av bloggen nån dag då jag känner mig piggare. Så länge så får det här duga! ;P

Idag jobbade jag i ca 4 h. Det gick bra. Mådde lite illa(pga pencillinet, som btw är större än Iprentabletterna och då kan ni förstå att jag har svårt att svälja dom! Man ska helst inte dela dom heller för då kan man tappa lite av det som finns innuti! :S Usch!!) men det blev lite bättre sen. Inflammationen har gått ner ännu litet mer så det går framåt vilket är mycket bra! :)

Jag var nere på festivalområdet en snabbis. Jag hittade Gela, Linnéa, Hugo och hugos flickvän där så jag stod med dom och kollade på de få personer som uppträdde på Gryningens scen. Det var en tjej som heter Maja, som bara var 13 år, som sjöng jättebra och hon sjöng flera gånger. Hon går på teatern. Jag vill också ha en bra sångröst, jag är lite smått avundsjuk på alla med bra sångröst! ;P Aja, i vilket fall så har Linnéa rätt bra sångröst...har inte hört henne så mycket men det jag hört låter bra. Hon har spelat in en skiva med Hasse (Gryningen) där hon sjöng Tears In Heaven! En mycket bra låt tycker jag! :)

Hon skulle egentligen ha uppträtt på scenen men ringde återbud igår. Hon är lite nervös (skulle jag med vara, men jag tror inte jag skulle vara det om jag hade en bra sångröst! ;P) tror jag. Men när vi stod där nere så var hon tveksam på om hon skulle gå upp.
Hasse var ju konferencier och vi som känner honom en aning vet ju hur han kan vara/är. XD Han stod uppe på scen och pratade och så försökte han att locka folk till att uppträda, de skulle få en grej om de uppträdde, t.ex. en chokladkaka(200g). :P

Hasse: "Kom igen, var inte rädda...det räcker med att ni kommer upp och sjunger en lite vers eller vad som helst. Ni kan ju till exempel sjunga Bä Bä Vita Lamm, Blinka Lilla stjärna, Tears In Heaven(Kollar på Linnéa XD)..."

Han e ju för rolig den där Hasse alltså! XD I vilket fall så sa han också vid nått tillfälle då han stod uppe på scen att han skulle försöka övertala Linnéa till att sjunga imorrn. Jag och Sara ska dit på dagen imorrn vid den tiden som de kör på lilla scenen så vi får försöka hjälpa Hasse! ;P

Nu ska jag käka nåt! :P


adjöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0