Hemma imorrn med! =/

Ska va hemma imorrn med...mamma och Anna tyckte det var lika bra.

Det är bättre med mig, men det är inte bra än. =/ Det kommer nog ta ett par dagar till innan det blir helt bra, men penicillinet hjälper. Det gör inte lika ont längre och jag tycker att svullnaden(lr vad man ska säga) har gått ner litet, vilket är mycket bra. :)

När jag låg och kollade på sista avsnittet av den svenska(gamla) TV-serien Paragraf 9 hörde jag hur det öppnades och stängdes bildörrar utanför på gatan. Jag gick ner för att se vad det var som hände...OCH!! Kan ni tänka er....BILEN!!...som har stått utanför vår infart sen vätternrundan..åkte iväg!! :D I'm so very happy!! My dreams have become true!! It's gone!! :D

Det rätt så irriterande objektet är borta!! :D

Nu ska jag byta band och TV-serie. Jag ska nog kolla på en annan gammal svensk serie..Graven med Kjell Bergqvist i huvudrollen. Sen, efter den, får det bli Medicinmannen med Persbrandt i huvudrollen! :P



adjökens! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0