Internet och Vätternrundan!

Weii! Jag har internet igen! Jag har fått låna kostas(min morbror) bärbara internet (eller vad man säger). Det är så att jag inte är hemma nu utan hos mormor och jag ska stanna där tills på söndag. Vi hyr nämligen ut vårt hus till de som ska cykla vätternrundan...9 pers är det som bor hemma...Jag kan ju säga att när jag och Sara var påväg hem till henne efter att ha gått på marknaden ville jag bara gå in i mitt eget hus och gå och lägga ig i min egen säng..men det kan jag ju inte för där ligger ju nån annan nu.. :/ Det kändes konstigt att se andra personer i mitt hus än familjen..men aja, på söndag e allt som vanligt igen..eller det ska va't iaf! ;P

Angående mitt internet så är det cp just nu...Det slutade att funka igår kväll (när folket och husvagnarna på plan började föröka sig! :S)...men det funkade ett litet tag i morse men sen slutade det att funka igen.. Jag kollade möjliga fel och fick då upp exemplet att det kunde vara nåt som gjorde så att signalen stördes, att det var nåt som blockerade själva sändningen eller vad man ska säga..THOSE DAMN CAMPERS!!! Det är för att det är så mycket husvagnar etc ute på mossenplan som jag inte hade nått internet, för det är deras antenner som gör så att det blir nått konstigt..jag vet inte..usch säger jag bara!

De inte bara snyltar på vårt internet...de slänger sopor i vår soptunna också!! Den va överfull när jag skulle gå ut med en soppåse! JÄKLA SNYLTARE!!!!

Idag är det ju som känt Fredag den 13:e och det är ju väldigt passande med vätternrundan då, för om man tror på't så kommer det att hända en del olyckor! :P Och jag har även varit ute och kört bil mitt i stan idag (stupid as I am) och jag lyckades att inte köra på nån, men det var inte långt ifrån kan jag säga! Jäkla turister tror att de äger stan bara för att de är här!! =/ De tror att det bara är att gå rakt ut och inte se sig för.. Cyklisterna är inte bättre dom för de tror att de har förtur överallt och att de får cykla var de vill! Men det ska de ha klart för sig att så är inte fallet!!

Nu ska jag inte snacka mer om det för jag blir bara så upprörd då! ;P Jag har stressat typ hela dagen..det var inte förren jag började min dressyrlektion som jag verkligen kunde slappna av! Red Primm<3 idag igen och det var sista lektionen för terminen. :( Det gick bra men han va lite seg dock! ;P

Nu ska jag vänta på att Marcus kommer hem och sen ska jag kanske följa med honom till Lovisa i starten! ;P Medans jag väntar ska jag göra nåt som gör att jag inte somnar, typ vara social och snacka med mormor och morfar! :P
Ska nog inte snacka med Kosta för han ska vara följebil i 10 timmar med start kl. 04.00! :O (Kan tänka mig att han behöver vila lite! ;P)

Have a nice night! ;P

Kommentarer
Postat av: Fredrik D

Åhh ja visste inte att du hade en blogg haha,

ja min polare fixade åt mig, jag fattade ingenting

men Marcus brukar väl vara ganska klurig på sånt där? tror du inte han kan fixa något?

o det andra inlägget gjorde inget ;)



puss o kram

2008-06-15 @ 21:49:10
Postat av: Fredrik D

Hahaha, ja trodde det var något aant du inte kunde hålla dig för ;)

Men ja hon e ascool, fyller 97 nu i augusti, men hon har ganska ont på de flesta ställen. Men pigg i knoppen =)

2008-06-15 @ 21:53:52
Postat av: Dede

ja visst är det sjukt!!

Jag har en kompis som också får pengar för att blogga, herregud asså. haha

Jag vill me ha pengar för den här skiten, haha xD

2008-06-16 @ 00:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0