10 maj del 1 ;P

Så! Då var den delen av dagen avklarad. *Pusst* Det kändes nästan som att jag inte stod på loppiset särskillt mycket. Jag sprang ärenden åt andra istället! ;P Först på morgonen klockan 10 i 8 följde jag med mamma till stan för att packa ur bilen, sen var det att slänga sig i bilen och åka hem igen för att hämta Marcus som skulle vara på tågstationen klockan 08.30. Vi kom dit ca 10 över och då var det ingen där så vi flängde runt lite (åkte bl.a. in till skolan för att kolla läget, sen över bron  och sen svängde vi in till stan igen och tillbaka till stationen).

När jag hade lämnat honom så åkte jag tillbaka till torget, för att sen vara tvungen att åka hem och byta skor och borsta håret (herregud, jag måste ha sett ut som en skräcködla eller nått åt det hållet! ;P). När jag skulle tillbaka till stan igen så skulle jag ha med mig min ridväst och lite andra grejer som mamma glömde hemma. Eftersom det är så fruktansvärt dyrt att stå med en parkerad bil i stan i ca 6 timmar så stallde jag mig i gamla stan, på besöksplatserna (fusk, jag vet! XP). Så jag gick därifrån och in till torget med den gamla ridvästen och de andra sakerna! ;P På vägen till torget försökte jag samtidigt få tag i Anna (så jag höll i alla sakerna + att jag pratade i mobiltelefonen) för att fråga om det var ok om vi kunde gå på toa osv. om det skulle behövas. jag fick inte tag i henne först, men sen ringde hon upp mig. Så då löste jag det problemet samtidigt! ^^

När jag kom till torget och till mamma och co så kom jag på att jag inte hade ätit nån frukost. Då sa mamma att jag skulle ringa till Anna och fråga om jag kunde äta där. Jag ringde, men fick inget svar. Jag ringde hem till henne och då svarade en yrvaken Jörgen. Hon var tydligen nere och köpte bröd. Jag gick in i gallerian för att kolla, emn där fanns ingen Anna så jag gick ut igen och då såg jag att hon var på väg in till sig igen. Jag sprang ikapp henne och jag fick pengar till att köpa tekakor och rödbetssallad.

Ja, då var vi vid det tillfället då jag skulle handla. Jag gick först in på Lilla Hem och köpte tekakorna, sen gick jag till mamma och lämnade dem, för at sedan gå ner till Östenssons och köpa rödbetssallad och baguetteröra (på mammas och Annelies begäran). På Östensson var det bara (Läs: bara) pensionärer som handlade. Sen när jag hade handlat var det bara att gå upp och hämta brödet, lämna röran som de ville ha, och gå upp till Anna för att käka frukost.

Efter frukosten gick jag ner till torget där jag stannade i ca 1 timme lr nått. När jag satt där så såg jag en hel del personer som jag känner/känner igen, Emmy i min klass stod på andra sidan och sålde telefonabbonnemang(?), sen såg jag Christer :D som gick förbi och Thomas ;D (min gamla körledare) var typ 2 bord bort ifrån oss. Det stod en konstig person bakom oss, som FILMADE!! :O Jag tog kort på honom! XD Så här såg det ut:

image68
Mysko snubbe! ;P

Detta inlägg blev ganska långt så jag berättar resten i ett annat inlägg! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0