10 maj del 2 ;P

Efter stan var det bara att åka hem och byta om och åka och hämta Felicia. Eftersom vädret är så sjukt fint (älskar't) och väldigt varmt, red jag i enbart Linne och uppvikta ridbyxor (hjälm och skor med såklart! ;P). Jag red barbacka idag med, jättekul! ^^ Felicia valde att följa med så hon fick hoppa runt på kryckor stackaren. Vi tog en tripp ner till sjön och sedan red vi hem igen. Det var hur mycket getingar som helst inne i skogen, dom var helt galna! :S
Men det gick bra idag, är en aningen bränd på axlarna nu bara! ;P

När jag kom hem var fanns det inte nån tid att vila direkt. Jag skulle skjutsa mamma och pappa till Bosse och Helen (Inlägget innan hann inte ens skrivas klart! XP). Och nu sitter jag här, fast jag måste dra nu igen för jag ska hämta Anna och Jörgen och sen ska vi ut till mormor och käka osv.

Det kan hända att jag lägger in några bilder här sen, men annars så kan ni se dem på min bdb senare sen ikväll.
Dom kommer väl in på bdb innan 00.00 iaf! ;P

see ya later! ;P

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag blir attans avundsjuk på det där med att rida ner till sjön:O Jag vill!

2008-05-10 @ 20:39:32
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Edie

Ha en riktigt fin lördagskväll hälsningar Edie! :)

2008-05-10 @ 21:43:45
URL: http://EDIES.blogg.se
Postat av: Elin

SVAR: Ja, jag vill följa med någon gång. Johan med haha ;)

2008-05-10 @ 22:06:27
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0