A nice day today so far! :)

Då var det fredag då då. ;) Det var väldans skönt att sova ut måste jag säga och det blev ju inte sämre av att solen sken heller, gillar't skarp! ;D Jag älskar att vara ensam hemma för det är ingen som tjatar på en då, det är bara lugnt och skönt! ;) Det enda som var negativt när jag vaknade var att jag hade ont i nacken, ni vet så där ont som man kan ha ibland när man har legat fel, det är en lite jobbig känsla faktiskt.

Idag ska jag först ta det lugnt, sen ska jag iväg till stallet och rida och förhoppningsvis så blir det på coolingen idag igen. ;) Jag hoppas att vi får rida på gräsbanan idag...det vore rätt nice faktiskt. Visst att det är väldans varmt där eftersom det inte finns skugga nånstans, men det är inte så dammigt och hårt där. ;P


Kommentarer
Postat av: Helgur

all in favour of gräsplanen? AY! :D

2008-05-09 @ 13:23:47
URL: http://helgur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0